מדוע כל כך כדאי לי ל לטייל במעיינות רמת הגולן?

רמת הגולן מעיינות אי אפשר להתעלם מכך שמחירי הטיסות שוברים שיאים וכי לא משתלם היום לטוס לחו”ל בטח אם האנטישמיות הגואה בניכר. אך מכיוון שכל משפחה צריכה חופש יש לחשוב על אופציות אחרות לחופשה. אחת האופציות המעניינות ביותר היאטיול למעיינות ברמת הגולן . יש עשרות אם לא מאות מעיינות בגולן ולכן כה כדאי לעשות טיול מעיינות באזור זה.
נציין כי טיול מעיינות בגולן מתאים כמעט לכל השנה וזאת מכיוון שאפשר להיכנס בקיץ למעיין ולהתקרר או לטייל בחורף עם ביגוד מתאים וליהנות מנוף מדהים בטח אם יורד גשם. אנו מציעים לכם לשלב את הביקור במעיינות עם צימר בגולן ליומיים או שלושה וכך לזכות לחופשה מדהימה אך רק שעה וחצי מתל אביב במקום המעניין ביותר בארץ – רמת הגולן.

מה לעשות לפני טיול אל רמת הגולן מעיינות ומה לעשות בעת הטיול?

אם אתם יוצאים לטיול אצל רמת הגולן מעיינות אנו מציעים לכם קודם כל להצטייד במפות מתאימות ולוודא כי אתם יודעים מה מסלול הטיול. את הטיול צריך לתכנן ולהחליט האם זה טיול מעגלי או שמא טיול ישר.
כמובן שאתם גם צריכים להכין ציוד מתאים כמו מים ואוכל או אפילו קרם הגנה ובגד ים. בעת הטיול שימו לב שאתם לא מבעירים אש וזאת מכיוון ששריפה יכולה להתלקח בשניות. אנו מציעים לכם גם ללכת אך ורק על שבילים מסומנים גם כדי לא לאבד את הדרך וגם לא להסתכן ולדרוך בטעות על מוקש. והכי חשוב תיהנו מן הטיול ומן הנופים המרהיבים שיש לגולן להציע לכם.

האם טיול מעיינות בגולן מתאים גם לילדים?

אנו חייבים לציין כי רמת הגולן מעיינות מתאימה מאוד לילדים והם ייהנו מאוד מטיול באזור. כל ילד יאהב להיכנס אל מעיין שופע ולכן כדאי מאוד לצאת לטיול מעיינות עם ילדים. אתם יכולים לפנות אל תיירות גולן שתעזור לכם לתכנן את הטיול בין אם זה למצוא מסלול מתאים לצרכים שלכם ובין אם זה למצוא צימר מפנק בגולן.

מפת אטרקציות גולניות