מלונות בצפון לעומת אופציות אירוח אחרות

צימרים ברמת הגולן למשפחהמתחשק לכם לצאת לטיול באזור הגולן? רוצים להגיע לצפון הארץ על מנת ליהנות מהטבע המרהיב? חשוב שתמצאו מקום טוב לישון בו, על מנת שתוכלו לצאת ממנו אל הטיולים והאטרקציות השונות שבאזור זה. 

אז האם עדיף לבקר במלון או שאולי כדאי לבדוק דווקא על אופציות אחרות כמו צימר או קמפינג? הנה מדריך קצר בנושא.

אירוח באזור הגולן – מה כדאי לבדוק?

כאשר מגיעים להתארח באזור הגולן, עומדים לרשותנו לא מעט מקומות אירוח שבהם נוכל לאגור כוחות, לנוח, לאכול ארוחה טובה ולצאת עם כוחות מחודשים ליום נוסף של טיול. 

אם אתם מתלבטים בין מספר מקומות אירוח ולינה, נמליץ לכם לבדוק את המחיר פר לילה, את סוג החדרים, רמת האיבזור שלהם וכמובן השטח והגודל וגם לראות היכן המקום נמצא במדויק על גבי המפה וזאת על מנת להבין עד כמה הוא קרוב אל האטרקציות השונות אשר מעניינות אתכם.

בנוסף, כדאי להבין מה יש במקום האירוח מבחינת המתקנים עצמם: האם יש במקום בריכה או ג’קוזי? האם ניתן להזמין ארוחת בוקר מצוות המקום או שאולי עלינו לבשל בכוחות עצמו במטבחון וכדומה.

כמו כן, אם אתם מגיעים עם בעלי חיים, וודאו אם תוכלו להכניס אותם אל המתחם, מאחר ולא בכל מקום הדבר מתאפשר.

מלונות בצפון מול החלופות האחרות

למרות שניתן למצוא מספר רב של מלונות מומלצים בצפון, עדיין שווה לשקול גם חלופות אחרות כמו אירוח על בסיס כפרי או צימר, שתי אופציות אשר כמעט תמיד יהיו זולות יותר מאשר הזמנת חדר במלון בצפון. 

לאלו מכם אשר מחפשים חוויה אחרת, שונה ומיוחדת יותר, כדאי לבחון גם את האופציות של לינה בקמפינג ואפילו בחניוני לילה מיוחדים. אגב, כיום ישנם פתרונות מצוינים אשר משלבים בין הרצון של רבים מאיתנו להתארח בלב הטבע הירוק ולחוות אותנו בצורה מספקת לבין הרצון להתארח בסטנדרטים גבוהים ומפנקים. פתרון זה הוא כמובן הגלמפינג – הטרנד שכבש את ישראל והפך לאופצייה מובילה ללינת שטח.

ועדיין לשמור על אירוח מפנק בסטנדרטים גבוהים, ואנחנו כמובן מדברים על טרנד הגלמפינג (אירוח בטבע בקמפינג מפנק ויוקרתי) שכבר כבש את ישראל והפך לאחת מהאופציות המועדפות והמובילות ללינת שטח בשנים האחרונות.

אז איך בוחרים מקום אירוח בצורה נכונה?

בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר, נסו לעבוד עם תקציב מוגדר, מה שעשוי למקד את תהליך החיפוש שלכם אחר המלון המתאים. כמו כן, כדאי להתאים את מקום הלינה לסוג הטיול שלכם, כאשר מלונות בצפון ובגולן יתאימו יותר לאלו מכם אשר מתכננים לנפוש ולנוח, בעוד קמפינג או חניוני לילה, יתאימו לאלו אשר מטרתם היא לטייל ולהרגיש את השטח והטבע. בנוסף, חשוב להבין כי לא כל מקומות האירוח יתאימו למשפחות עם ילדים וחלקם מיועדים לזוגות בלבד. 

דבר נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא ההמלצות על המקום וכדאי מאוד לקרוא מעט על מנת להבין מה מספרים מטיילים ומבקרים אחרים אשר הגיעו להתארח. ההמלצות יספקו לכם אינדיקציה מעולה על רמת הניקיון, רמת השירות, איכות האוכל וכדומה.

מפת אטרקציות גולניות