אטרקציות לילדים ומשפחות בצפון

אטרקציות לילדים ומשפחות בצפון

אין כמו הצפון. לא בקיץ כשכולם סובלים מלחות איומה ופה בערב תמיד קר מחדש, ולא בחורף כאשר הכול הרבה יותר ירוק, פורח ונקי מפקקים. הגולן יודע להציע אינספור מסלולי טיול, אינספור נקודות טעימות ששוות עצירה ובעיקר אינספור אטרקציות שוות לא רק לילדים, אלא לכל המשפחה.

מכאן שאם מחפשים מוקד חוויתי כדי להעצים את החופשה בצפון, אם מבקשים לחזור להיות ילדים וליהנות ביחד עמם משלל פעילויות שמעלות חיוך, ואם מבקשים להוכיח לילדים שניתן ליהנות מטיול גם מבלי לעצור בקניון – הגולן הוא בהחלט היעד הנכון.

סדנה וטיול או יום צילומים ולמידה?

אז אלו אטרקציות לילדים ולכל המשפחה מחכות לכם? מוזמנים לקבל טעימה! יש אטרקציות בצפון לילדים שמושתתות על רכבים ממונעים, יש אטרקציות לילדים בצפון שמושתתות על סדנאות יצירה, יש אטרקציה לילדים בשבת שמושתתת על פעילות עם חיות ויש פעילויות חווייתיות שבין היתר משלבות למידה.

אטרקציות לילדים בצפון

מכאן שניתן לצאת לטיולים ליליים ולהפוך לגששים שמתחקים אחרי חיות הלילה של הגולן. אפשר לחצות נחלים עם טרקטורונים, ג’יפים פתוחים וסוסים.

אפשר להתהלך בשדות לבנדר וללמוד על כוחו המדהים של הצמח בעל הריח המיוחד. אפשר ליהנות מפעילות חווייתית שמלמדת על כוכבים ומטאורים.

בעין הקשתות ניתן להתחקות אחר המורשת היהודית ששררה באזור לפני מאות שנים. אפשר להקים אוהלים בשלל יעדים מושקעים שמציגים את הטבע בשיא יופיו.

אפשר ליצור עם כל המשפחה יצירות מיוחדות מעץ, זכוכית, חימר, קרמיקה ופסיפס. ניתן להכין שוקולדים טעימים שתטרפו טרם תגיעו בחזרה הביתה.

אפשר לעבור סדנת צילום בשלל מוקדים פוטוגנים שרק הגולן יודע להציע ועוד – פשוט לעבור על שלל האופציות, לגלות ולהתנסות!

אטרקציות לילדים בצפון לאורך כל ימות השבוע

אז כן! הגולן יודע להציע אינספור אטרקציות לילדים בצפון בשבת, ובכול יום בשבוע. יש אטרקציות שנוגעות ליצירה, לאוכל, לנגרות, לחיות, לגרמי שמיים, לצמחים, למתוקים, לאדרנלין, ליהדות ועוד. פשוט להגיע ולחוות, להגיע וליהנות. מכאן שאם חיפשתם מסלולי מים בצפון עם ילדים, ובו זמנית ביקשתם לשלב פעילות מחברת מעט שונה, או אם חיפשתם פינות חי בצפון אך גם ערך מוסף, הרי שרק צריך לבדוק מה קיים, ולהתחיל לבנות רשימה.

מתקשים להחליט איזו אטרקציה עושים קודם?

מי שמגיע לגולן מבין שכאן הכול הרבה יותר עוצמתי. הצבעים, הקירבה לבעלי החיים, המרחבים, השקט והיכולת לעצור את המרוץ שבו אנו חיים ובו זמנית לחוות זמן איכות משפחתי – מהסוג שאינו כולל מסך מסוג כזה או אחר.

הרעיון הוא לבחון מה קיים, להבין למה מתחברים ובסופו של יום להחליט אלו פעילויות לילדים בצפון משלבים בטיול הנוכחי ואלו שומרים עבור הטיול הבא. מתקשים להחליט? תקבלו החלטה בהתאם לאזור שאליו מתכוונים להגיע (כל אזור יודע להציע שורה של אטרקציות מגוונות), התייעצו עם הילדים, הטילו מטבע, או פשוט צרו קשר עם תיירות גולן. כל היופי זה שלצד הטבע, המרחבים ושלל המסלולים הקיימים, תמיד ניתן לעצור ליהנות מפעילות משפחתית נוספת, ובו זמנית להשאיר טעם של עוד.

מתכננים חופשה משפחתית?!

יש באופק חג, חופשה משפחתית, יום הולדת לאחד מהילדים, או פשוט יום שבת שמבקשים לנצל באזור הכי קריר ומרשים? תעלו לרכב, ארזו כמה כריכים (ובגדים חמים), שימו Waze וצאו ליהנות, אך לא לפני שהתקשרתם לתאם אטרקציה, ובטח לא לפני שעברתם על סך האופציות הקיימות. תיזכרו שאולי בגולן לא תוכלו לבחור בין כניסה לחנות ממותגת כזו או אחרת, אך כן ליהנות מזמן משפחתי שונה ומעצים. זמן מחבר, מלמד וסופר חוויתי.

מפת אטרקציות גולניות