טיול דובדבנים בגולן

מדוע כל כך כדאי לי לצאת אל טיול דובדבנים ברמת הגולן?

טיול דובדבנים ברמת הגולןאין ספק תרבות האוכל הישראלית עלתה מדרגה בשנים האחרונות וכך גם סיורי האוכל בישראל. איזה ישראלי לא היה בשוק הכרמל בתל אביב או בשוק מחנה יהודה בירושלים ולא נהנה מן המטעמים הללו. אך ללא ספק גולת הכותרת של סיורי האוכל היא טיול דובדבנים ברמת הגולן. טיול זה משלב אוכל מדהים עם נוף עוצר נשימה וכל זה במחיר מצחיק.

אין אחד שלא אוהב דובדבנים ואין דבר יותר מלהיב מאשר לקטוף אותם מן העץ. לכן אם אתם מחפשים בילוי מהנה לכל המשפחה ולא פחות חשוב בילוי מאוד טעים אנו ממליצים לכם על טיול דובדבנים וכך אתם יכולים ליהנות מבילוי קולינרי חווייתי ומבילוי שגם אתם וגם הילדים שלכם תזכרו.

האם זה משנה היכן אני עושה טיול דובדבנים ברמת הגולן?

יש כל מני מקומות המציעים טיול דובדבנים ברמת הגולן ואנו מציעים לכם לברר פרטים על המקומות השונים בכדי לבחור את המקום המושלם לטיול. כאשר אתם באים לבחור מקום לטיול אתם צריכים לבחון כמה דובדבנים מותר לכם לקטוף, מה המחיר של הקטיף, איזה סוג דובדבנים אלו ואיפה הקטיף מתקיים.

כדאי גם לברר מה יש בקרבת המטע בכדי להספיק לעשות דבר נוסף פרט לקטיף. כך למשל אתם יכולים לעשות טיול בבוקר בנחל מסעיר או לבקר על תל ולאחר מכן לקנח בקטיף וכך תשלבו טיול רגלי שלאחריו תהיו עוד יותר רעבים ותיהנו מטיול מדהים שיעניק לכם חוויה מרגשת ומהנה במיוחד.

האם הגולן הוא מקום שמתאים לילדים?

עליכם לדעת כי מי שהכי נהנה ממה שקרוי טיול דובדבנים ברמת הגולן אלו הם ילדים. לא רק זאת אלא שהגולן מושלם לילדים וזאת מכיוון שיש בו המון דברים שילדים יכולים לעשות כמו טיול רגלי או בילוי בנחלים. היכנסו לאתר של תיירות גולן וראו עוד מה אתם והילדים שלכם יכולים לעשות בגולן ואנו מבטיחים לכם חופשה מהנה ברמת הגולן.

מדוע כל כך כדאי לנו לצאת אל טיול דובדבנים ברמת הגולן?

השאלה מה לעשות בסוף שבוע או החגים מלווה כל משפחה וכל זוג בישראל. רבים מהמשפחות והזוגות מרגישים כאילו הם כבר עשו הכול בארץ וכך הם מבלים בשעמום את סוף השבוע ואת החגים. אם כן אנו רוצים להמליץ על בילוי ברמה של חו”ל אך במחיר ישראלי וזה טיול דובדבנים ברמת הגולן. טיול זה הוא בראש ובראשונה מאוד טעים.

לצד זאת, נציין כי טיול זה נעשה בנוף מדהים המזכיר את שוויץ או את טוסקנה. העניין הוא גם שמזג האוויר בעונה זו בגולן הוא מדהים והוא יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת. הגולן גם לא רחוק מן המרכז, ירושלים או חיפה ולכן אפשר לנסוע לטיול דובדבנים ולחזור באותו יום, או אפילו יותר טוב לנפוש בגולן ליומיים או שלושה וליהנות מן האזור היפה בישראל.

על מה צריך לשים לב בעת טיול דובדבנים ברמת הגולן?

אם אתם יוצאים אל טיול דובדבנים ברמת הגולן אתם צריכים לוודא מספר דברים. קודם כל וודאו כי זו עונת הדובדבנים וכי יש טעם לנסוע למטרה זו. כדאי גם לברר את העלויות של הטיול ולוודא כי זה לא יקר לנו.
אמנם הדובדבנים הם טעימים מאוד וטעמם מדהים אך אנו נרצה גם לאכול ארוחת צהרים וערב ולכן כדאי גם לברר על מקומות אכילה. אם אתם נוסעים עם ילדים תכננו את הטיול כך שיהיה לכם איפה לעצור לשירותים ושתייה. עוד דבר שכדאי לכם לעשות זה לוודא כי אתם נוסעים אל מקום מוסדר שמאפשר לקטוף דובדבנים בתשלום בכדי לא לפגוע בעבודת החקלאי.

אילו עוד אטרקציות יש בגולן?

אתם צריכים להבין כי בגולן יש עוד המון מה לעשות חוץ מאשר טיול דובדבנים ברמת הגולן. אפשר לשלב את הטיול עם טיולים רגליים בגולן, עם הכנרת הנמצאת קרוב לגולן אם עם החרמון. זכרו כי אין גבול למה שאפשר לעשות בגולן וזו עובדה. תיירות גולן תשמח לספק לכם פרטים נוספים על טיול בגולן ולעזור לכם לתכנן את החופשה המושלמת באזור המושלם.

מפת אטרקציות גולניות