אליפות ישראל במירוץ אופני כביש נגד השעון

תאריך

יונ 24 - 25 2022

שעה

07:00 - 12:00

רוכבים בגולן!
אליפות ישראל במרוצי כביש ונגד השעון מגיעה לגולן
האליפות תתקיים בימים שישי ושבת, 24-25/6/2022
ותוזנק בשעה 7:00 מכיכר וואסט

חלוקת מדליות והפנינג לציבור הרחב יתקיימו בימים שישי שבת
בין השעות 9:00 -12:00 במתחם וואסט:
דוכנים של מאכלים דרוזיים בסופר וואסט, בירה מהחבית, קוקטיילים ותפריט בשרי על האש בקיי בר, שתיה חמה / קרה ומאפים בקסם התבלינים, דוכן מיצים טבעיים בסחיטה במקום ב”מיץ הגולן” וגלילטו – פודטראק של גלידת בוטיק.

האירוע מתקיים ביוזמת איגוד האופניים בישראל שחבר למועצה האזורית המארחת גולן באמצעות החברה הכלכלית גולן ובשיתוף פעולה עם אגף התיירות בגולן.

באירוע ייקחו חלק גם רוכבים ישראלים בינלאומיים. אליפות ישראל מתקיימת במקביל לכל האליפויות הלאומיות ברחבי העולם, המתקיימות באופן מסורתי בסוף השבוע האחרון של חודש יוני, השבוע ה – 26 בשנה, ממש שבוע לפני שהטור דה פראנס ייצא לדרך.

המנצחים באליפות ילבשו למשך שנה שלמה את חולצת הכחול-לבן של אלוף ישראל, לכן, סיכוי גבוה שהרוכב שינצח את אליפות ישראל בגולן, יופיע עם החולצה שבוע לאחר מכן על קו הזינוק של המרוץ הגדול בעולם – הטור דה פראנס. בין הרוכבים שיגיעו להתמודד על החולצה הנכספת ניתן למצוא את גיא ניב (שעבר לגור בקיבוץ דפנה בגלל תנאי הרכיבה המעולים באזור), שותפו לקבוצה נדב רייסברג (שגם מתגורר בקיבוץ דפנה) והנציג הגולני איתן לוי ממושב כנף.

גם בזירת הנשים חלה התקדמות ניכרת בשנים האחרונות, רוכבות ישראליות מתחרות בשורות קבוצות מקצועניות, בכביש ובשטח כאשר עומר שפירא נחשבת למובילה כרגע בקרב הנשים, הודות להופעה מרשימה ביותר במרוץ הכביש האולימפי והישגיה הנוספים בשנים האחרונות.



מפת אטרקציות גולניות