חוגגים סוכות ביקב בזלת

תאריך

ספט 28 2023 - אוק 07 2023

שעה

10:00 - 18:00

הסוכה היפה ביקב בזלת הגולן
הסוכה של יקב בזלת הגולן, הפכה כבר מזמן להיות חלק מהמותג עצמו. בחד הסוכות מקבלת סוכת היקב משנה תוקף * מבקרים רבים פוקדים את מרכז המבקרים של היקב בקדמת צבי ונהנים מצילה – מומלץ לשלב פעילות יום וערב בפסטיבל ‘צלילי בזלת’ בקצרין.

חג הסוכות הוא עיתוי מושלם לשלב בילוי משפחתי או בחוג החברים וגם עם הילדים במרכז המבקרים של יקב בזלת הגולן בקדמת צבי. יקב הבוטיק הראשון בגולן והרביעי בארץ כולה, שומר על אותנטיות בלוקיישן מרהיב, מוקף טבע, המשלב את נופי הבזלת והירוק מול נוף הכנרת, מסוכת הגפנים המרהיבה של היקב ניתן לערוך תצפית באווירה רגועה ושלווה. מומלץ לשלב בביקור טעימת יינות היקב וצפייה בסרטון המתאר את סיפור היקב. בחצר היקב מוצב ‘פודטראק’ החבית, דגם של חבית יין ענקית אשר נבנה בהזמנה מיוחדת, ממנו יוצאות מנות חלביות משובחות לצד היינות לסועדים במקום.
סיבה נוספת לביקור ובילוי ביקב בזלת הגולן בחוה”מ סוכות היא פסטיבל ‘צלילי בזלת’ בקצרין העתיקה, במהדורה נרחבת, מגוונת וחסרת תקדים. פעילות יום לכל המשפחה (הכניסה ללא תשלום) לצד מופעי ערב של האמנים המובילים בארץ: עידן רייכל, רביד פלוטניק, נגה ארז, דויד ברוזה והפרויקט של רביבו, לצד אמנים מקומיים, חגיגת הבירה של הגולן, צעדת ענק ביער קק”ל, סיורים לכל המשפחה ביער. (מתי: חוה”מ סוכות, 1-5.10. )
מתי? מרכז המבקרים פתוח בימים א’-ה’ 10:00-17:00 סופי שבוע וחגים 10:00-18:00 גם בחגי חגי תשרי הבאים עלינו לטובה. (סגור ביום כיפור, יום השואה ויום הזיכרון)
מומלץ להזמין מקומות מראש.

Organizer

יקב בזלת הגולן
Phone
0505545127
Email
Bazelet@bazelet-hagolan.co.il

מפת אטרקציות גולניות