אל ארץ הרי הגעש

נצא לטיול בשביל הגולן ברום הר הגעש אביטל. נתחיל את הטיול בבאב אל הווה (שער הרוחות) שעל שפת מאגר בנטל הסמוך לקיבוץ מרום גולן. זהו אחד ממאגרי המים של הגולן המשמשים להשקיה חקלאית. בסמוך אליו מאגר מים נוסף וחדש- מאגר בראון. באזור נבנו לאחרונה טורבינות רוח הבולטות על רקע נופי צפון הגולן והחרמון. נעפיל להר הגעש בנטל ונלך ברום ההר על פי סימון שביל הגולן בצבע לבן- כחול- ירוק. לעינינו מתפרשים נופי צפון הגולן: הרי געש, כרמים ,מטעים ובאופק- סוריה. נרד אל לוע הר הגעש אביטל ונבקר בפסל נדיה, המוקדש לאשתו וילדיו של אלי כהן-האיש שלנו בדמשק שהינו חלק משביל אלי כהן שהוקם להנצחתו. נמשיך ברום הר הגעש אביטל ונרד אל יער אלונים יפה . נסיים את המסלול בחניון עין זיוון (אורך המסלול- 11 ק”מ. דרגת קושי- בינונית. המסלול אינו מעגלי).

נשלב ביקור במרכז התיירותי של קיבוץ עין זיוון: ביקב פלטר או במרכז המבקרים של יקב הבוטיק בהט המציע סיור וטעימות. מומלץ לבקר בחוות שדה המתחמה בגידול צמחים ארומטיים.

לארוחת צהריים אפשר לבחור בין החומוסיה מבית מטרלו מגישה חומוס הנטחן במקום, כדורי פלאפל, תוספות מקוריות לבחירה ומגוון מנות צד ייחודיות, המבורג בהט- חוויית המבורגר אמיתי, עם ליווי וייעוץ קולינרי של קובי מזרחי יו״ר איגוד השפים בישראל או אירוח ביתי בבית של אביבה– ארוחה שהותאמה במיוחד עבורכם, באירוח חם ולבבי.

 

נקודה 7 שביל אלי כהן
שדה לבנדר נוביקס

אפשר להמשיך לחוויית אתגר וכיף לבחירתכם 

ניתן להישאר ללילה באחד מאתרי הלינה ברחבי הגולן

שתף את המסלול שלך

Facebook
WhatsApp
Email
Print

מפת אטרקציות גולניות

המועדפים
שלך