הכי קרוב לטבע שאפשר: לינה בקיבוצים ברמת הגולן

לינה בקיבוצים ברמת הגולןאין עוררין על כך שלינה בקיבוצים ברמת הגולן זה הכי קרוב לטבע שאפשר: נופים פראיים עוצרי נשימה, מרחבים מוריקים עם פריחות מרהיבות, תלים געשיים עתיקים, נחלים זורמים, מעיינות מפכפכים, היסטוריה עשירה ושקט ממכר.

לצד הנופים הפסטורלים העוטפים את חבל הארץ הכי יפה בישראל ניתן למצוא ברמת הגולן גם מבחר אינסופי של מקומות בילוי ואטרקציות שונות, החל מטיולים, סיורים, סדנאות ופעילויות בשטח וכלה בקולינריה ויקבי בוטיק לחובבי יין.

בינינו, למה לכתת רגלים אל עבר מחוזות רחוקים דוגמת טוסקנה או פרובאנס כשיש לנו חבל ארץ קסום עם יופי טבעי? אלא מה, מאז תחילת המלחמה מוגדר האזור על ידי פיקוד העורף כירוק ובטוח ואף על פי כן, אתרי התיירות והנופש כמעט ריקים ממטיילים.

לינה בקיבוצים ברמת הגולן התאמה פרטנית עם גמישות

אז במידה והחלטתם השנה לחשב מסלול מחדש ולתפור לעצמיכם חופשה כחול לבן בחבל ארץ הכי יפה בישראל, אם בשביל לחוות את הניחוח של חו”ל אבל גם כדי לפרגן בתקופה מאתגרת זו, שווה לכם להתנסות בקונספט של לינה בקיבוצים ברמת הגולן. ממרכז המידע של תיירות החברה הכלכלית גולן מציינים כי ענף האירוח הכפרי בקיבוצים עבר כברת דרך ארוכה מאז ועד היום.

למעשה, בשנים האחרונות הוקמה ברמת הגולן רשת ענפה של מקומות הארחה בקיבוצים, מה שמאפשר לנופשים מכול סוג ומגזר (לרבות שומרי מצוות, טבעונים, אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים וכיוצא בזה) התאמה פרטנית עם גמישות מלאה לסגנון החופשה המבוקש (כמו למשל חופשה זוגית רומנטית, צימרים ברמת הגולן למשפחה, נופש לקבוצות גדולות וארגונים וכן הלאה) ורמת המחירים.

שלל אטרקציות להפיכת החופשה לחוויה בלתי נשכחת

אפשרויות הלינה בקיבוצים ברמת הגולן כמעט בלתי מוגבלות, כך שכול נופש יכול לאתר פתרון המותאם בדיוק לצרכיו האישיים. ישנם קיבוצים בהם מתחמי האירוח כוללים צימרים, וילות ובקתות עץ בקונספט של מלונות בוטיק יוקרתיים הכוללים מעטפת רחבה של פינוקים שונים, דוגמת ג’קוזי ספא במרכז הסלון, בריכה מקורה ומיטה קינג סייז, או פינוקים בצורת בקבוק יין איכותי מיקבי הגולן, שוקולדים, עוגות ומבחר מאכלים ואפילו חליטות תה.

מתחמי אירוח אחרים מציעים הוסטלים, יחידות דיור נפרדות, חדרי סטודיו,אוהלים ממוזגים רמת הגולן אוהלים מונגוליים ואוהלים אפריקניים ומתחמי קמפינג מוסדרים להקמת אוהלים פרטיים. יתירה מכך, בחלק לא מבוטל מהקיבוצים מציעים גם שלל אטרקציות להפיכת החופשה לחוויה בלתי נשכחת, כגון רכיבה על סוסים, סיורים קולינריים, קטיף פירות עצמי, סדנאות בישול ויצירה, טיולי אתגר ועוד.

מפת אטרקציות גולניות