טיולי מים בגולן

הישראלים אוהבים מאוד לצאת לטיולים רגליים בין אם אלו טיולים לגל המשפחה או לבודדים, העניין הוא שאי אפשר להתעלם מן העובדה כי בקיץ הישראלי קשה מאוד לטייל וזאת עקב החום הרב. אז מה אפשר לעשות? כיצד אפשר לטייל בחום וליהנות מן הטיול? אם כן האם חשבתם על טיולי מים בגולן? טיולים אלו מאפשרים לכם לטייל בקיץ וזאת מכיוון שהמים מקררים אתכם.

 

מגוון טיולי מים בגולן

אנו חייבים לציין כי בגולן יש מסלולי מים מדהימים, יפים, מיוחדים, נגישים והכי חשוב קרים. בגולן יש המון נחלים, פלגים, מקווים, בריכות ומקורות מים כך שאפשר כל שבוע לטייל במסלול אחר ולא לסבול מן החום. אם אתם אוהבים לטייל ולא רוצים לוותר על טיולים בקיץ אין ספק כי טיולי מים באזור הגולן הם הפתרון המושלם לכם ולמשפחה שלכם.

 

טיולי מים בגולן

טיפים והמלצות חשובות עבור טיולי מים בגולן

אם אתם מחליטים לצאת אל טיולי מים בגולן אתם צריכים לבחון את המסלול ולראות האם תצטרכו מפה שעל פיה תנווטו. כדאי גם לבחון האם זה מסלול מעגלי או קווי מכיוון שאם זה מסלול קווי תצטרכו להשאיר רכב בנקודת הסיום.
כמובן ששי להתכונן גם לטיול ולקחת די מים ואוכל לטיול. כדאי גם לקחת כובע וקרם הגנה מכיוון שלמרות שהטיול הוא במים השמש עדיין קופחת. אנו מציעים לכם גם ללכת רק על השבילים גם בכדי לא לאבד את הדרך וגם מכיוון שיש אזורים בגולן (הרבה פחות מבעבר) שיכולים להיות בהם מוקשים. זכרו כי תכנון מבטיח הנאה ולכן תכננו את הטיול שלכם כיאות.

 

עולם קולינריה מובחר בגולן

טיולי מים בגולן הם דבר נפלא אך אנו חייבים לציין כי לאחר הטיול אפשר ליהנות מארוחה מדהימה בגולן וזאת מכיוון שהקולינריה בגולן היא אולי הטובה ביותר בישראל עם מסעדות בשרים, בתי קפה, קונדיטוריות ועוד ועוד.

פנו אל תיירות גולן, המקום המוביל למידע על הגולן, בכדי ללמוד עוד על טיולי מים בגולן ובכלל בכדי ללמוד עוד על חבל הארץ המדהים הזה שנקרא רמת הגולן.

 

 

 

מפת אטרקציות גולניות