יקבים מומלצים ברמת הגולן

בעבר הישראליים היו שותים יין תירוש בארוחות שישי ולא הייתה להם כל מודעות לנושא היין האיכותי. מאז עברו הרבה מים בירדן ואפשר לראות כי בישראל התפתחה תרבות יין מופלאה כאשר היקבים הישראליים זוכים בהמון פרסים בחו”ל ומייצרים יין איכותי במיוחד, אשר אינו נופל מהיין הצרפתי, האיטלקי, הארגנטינאי או הקליפורני.
אחד מחבלי היין המובילים בישראל הוא הגולן ולכן אם אתם יוצאים אל חופשה בגולן אנו מציעים לכם לכלול ביקור במגוון נרחב של יקבים מומלצים ברמת הגולן.
היין מרמת הגולן נחשב לטוב בארץ וגם אם אתם לא אוהבי יין גדולים לא כדאי לכם לוותר על החוויה הזאת של יקבי רמת הגולן. האקלים ברמת הגולן, לצד האדמה הפורייה מאפשרים לגדל את היין הטוב בעולם ואנו מבטיחים לכם כי ברגע שתטעמו את היין מרמת הגולן אתם תישבו בקסמו ולא תרצו לשתות שום יין אחר.

 

יקבים מומלצים ברמת הגולןטיול בעקבות יקבים מומלצים ברמת הגולן

אם אתם מחליטים ללכת אל יקבים מומלצים ברמת הגולן בטיול שלכם אתם צריכים קודם כל להחליט האם אתם ישנים בגולן (הכי מומלץ) ואז מספיקים יותר יקבים או הולכים לטיול של יום ואז תראו פחות יקבים.
אנו ממליצים לכם גם למנות נהג תורן אשר לא ישתה ביקב יין וזאת מכיוון שנהיגה עם אלכוהול יכולה להיות מסוכנת. לחלופין אתם יכולים לשכור נהג אשר ייקח אתכם לכלל היקבים וכך כולם יוכלו ליהנות מן היין המדהים והמיוחד שיש בגולן. ביקב עצמו כדאי לכם לנסות את כל היינות שיש מכיוון שאלו הם באמת יינות מובחרים ואיכותיים במיוחד.

 

גולן מעבר ליין

פרט אל יקבים מומלצים ברמת הגולן בגולן יש עוד הרבה מה לראות ולעשות כמו טיולים רגליים, היסטוריה ונחלים יפים. ניתן לשלב בקלות טיול בגולן עם ביקור בכנרת וכך גם להנות ממבחר המסעדות המעולות שיש באזור. אנו מזמינים אתכם לפנות אל תיירות גולן בכדי לשמוע עוד על היקבים המעולים בגולן ועל כל מה שיש לאזור המדהים הזה להציע לכם בטיול שלכם ברמת הגולן.

מפת אטרקציות גולניות