תרים אחר פתרונות לינה למשפחות ברמת הגולן? הגעתם לאתר הנכון!

לינה למשפחות ברמת הגולןשוקלים לתפור לעצמכם חופשה בצפון? תרים אחר מקומות לינה למשפחות ברמת הגולן? מסלול מוצל רמת הגולן? אין עוררין על כך שרמת הגולן מהווה את אחד מהאזורים המרהיבים ביותר בארץ עם נופים עוצרי נשימה, נחלים ומעיינות צוננים, שבילי הליכה ומסלולי רכיבה בטבע הפראי.

ברמת הגולן תוכלו למצוא גם אתרי מורשת והיסטוריה, מתחמי קטיף פירות עצמי, מרכזי מבקרים ועוד שלל פעילויות ואטרקציות מיוחדות דוגמת טיולי ג’יפים ורייזרים, שייט קיאקים בכינרת, סיורים קולינריים, סיורי עששיות, תצפיות כוכבים וכן הלאה.

כידוע, עסקי התיירות ברמת הגולן נאלצים להתמודד עם תקופה לא פשוטה ומאתגרת מאוד. אי לכך, דווקא עכשיו, חשוב יותר מתמיד להגיע אל הצפון, אם כדי ליהנות ואם לצורך חיזוק מיזמי התיירות והנופש באזורים הבטוחים.

אפשרויות לינה למשפחות ברמת הגולן במלונות, צימרים ואירוח כפרי

ממרכז המידע של תיירות החברה הכלכלית גולן מציינים שקיימות כיום אינספור אפשרויות לינה למשפחות ברמת הגולן, החל ממלונות וכפרי נופש, דרך צימרים לזוגות ברמת הגולן עם נוף ואירוח כפרי וכלה בחדרי אירוח, גלמפינג, קמפינג וחניוני לילה. מלונות וכפרי נופש מציעים יחידות אירוח וחדרים למשפחות המעוניינות בשילוב של נוחות, שירותי פרימיום ומתקני פנאי. האירוח מתאים למשפחות המטופלות בתינוקות ופעוטות.

החיסרון העיקרי נעוץ למחיר הגבוה יחסית בהשוואה לפתרונות הלינה האחרים. הצימרים נחשבים חלופה אינטימית ומרווחת לאירוח במלון. הם עשויים לכלול סלון, חדר שינה נפרד, מטבח מאובזר ולעתים גם מרפסת, ג’קוזי ו\או בריכה פרטית. היתרונות הטמונים בסגנון זה של אירוח הם גמישות, פרטיות ואווירה פסטורלית כפרית, עם אופציה להכנת אוכל באופן עצמאי, מה שעשוי לחסוך בהוצאות על מזון ושירותי הסעדה.

קמפינג, גלמפינג וחניוני לילה

סוגים נוספים של פתרונות לינה למשפחות ברמת הגולן הם קמפינג, גלמפינג וחניוני לילה. המשותף לשלושת הפלטפורמות הללו נעוץ בחוויה האותנטית והתחושה המדהימה שבחיבור עם הטבע ולינת שטח בתוך שמורת טבע המתאפיין בנוף עוצר נשימה.

מדובר באופציות מושלמות למשפחות שמעוניינות לתפור לעצמן חופשה בלתי נשכחת בתקציב מוגבל. חניוני הלילה מציעים מתחמים ללינה באוהלים פרטיים, ולעתים קיימת גם אפשרות לשכירת אוהלי קמפינג לכול המשפחה, בונגלו, חדרי עץ ועוד.

גלמפינג הנו קונספט שצובר בשנים האחרונות תאוצה מטאורית בקרב ישראלים המבקשים לחוות את הטבע בנוחות מפנקת. תמצית החוויה בפלטפורמה הנ”ל היא לינת קמפינג בשטח באוהלים, בקתות עץ וקרוונים ממוזגים, המאובזרים ברמה שאינה נופלת מזו של מלונות בוטיק.

מפת אטרקציות גולניות