חוויות וטעמים בגולן

נפתח את היום בארוחת בוקר באלקע בר פודטראק אל מול הנוף של עמק קוניטרה, עמק חקלאי פורה ובו מטעי תפוח ודובדבן.

נמשיך בהליכה בטיילת סלולה לאנדרטת כח נתי ( 5 דקות הליכה) המנציחה את נופלי מלחמת יום הכיפורים. המוטו של אנדרטה זו לקוח משירה של הצנחנית חנה סנש – “קול קרא והלכתי. הלכתי כי קרא הקול”. משפט זה מבטא את רוחם של המתגייסים להגנת המדינה בעת צרה.

נבקר בחוות שדה בעין זיוון המתמחה בגידול, מיצוי והפקת מוצרים מפרחי השדה.

נמשיך ליקב פלטר לאירוח בחלל הייצור לצד מיכלי ההתססה והחביות. ניתן לטעום ממגוון היינות של יקב פלטר ויקב מטר וממוצרי המזקקה, כמו כן ניתן לרכוש כוס או בקבוק לישיבה במקום. לצד היין אפשר להזמין פלטה של גבינות עיזים מקומיות, לחם ושמן זית.

נבקר בחווה לגידול פטריות- יער פרימורדיה בה מגדלים פטריות מיוחדות ויפייפיות. מוזמנים לחוות איתנו את גידול הפטריות בסיור קצר, לרכוש פטריות  ולהנות מטעמן במסעדות מומלצות באזור.

נעצור לצהריים בהמבורג עין זיוון או פיצה וינו בעין זיוון .

נקנח בסיור מתוק במפעל השוקולד דה קרינה בו נצפה בסרט קצר, נשתתף בסיור מודרך ובסדנת שוקולד.

נישאר ללון באחד בית המלון או הצימרים באזור ונמשיך ליום טיול נוסף בגולן:

נפתח בארוחת בוקר בפודטראק סמסם במושב קדמת צבי. נמשיך לביקור באתר המורשת הלאומית עין קשתות ובו סרט קצר וסיור בבית הכנסת העתיק שנחפר ושחוזר בשיטות טכנולוגיות מתקדמות ובמעיין הקשתות.

נהנה מסדנת זכוכית והדגת ניפוח ופיסול זכוכית בסטודיו מנדרינה במושב נטור. נעצור לצהריים במסעדת המרפסת בחספין ונקנח בביקור ביקב שאטו גולן במושב אליעד. עשיית היין בשאטו גולן משלבת מסורות  וידע וטכנולוגיה מודרניים מתוך שאיפה לייצר יין שיהיה ייחודי לאיזור וליקב.

 

סיורי סליחות בעין קשתות | תיירות גולן

אפשר להמשיך לחוויית אתגר וכיף לבחירתכם 

ניתן להישאר ללילה באחד מאתרי הלינה ברחבי הגולן

שתף את המסלול שלך

Facebook
WhatsApp
Email
Print

מפת אטרקציות גולניות

המועדפים
שלך